Lovely Hometown

Dagen har spenderats i Silverdalen. My hometown. Dä ä där jag växte upp en gång i tiden för många många år sen. Ja! Jag har hamnat i 23årskris.

Jag har tagit hand om 4 hundar å katten.
Jag har försökt få tag i Kerstin. Jag har slarvat bort mitt klipptidspapper. Kommer inte ihåg vilken tid imorrn.
♥Jag har fått ett samtal från mormor "Du har inte lust å komma upp bara för skojs skull. Jag har ju redan fikat å allt" Jag åkte dit. Fick mat. Pratade skit om hennes grannar å sådär. Mucho trevligt.
Jag har tvättat. Nåt måste man ha för man ä extrembra hundvakt.
♥Jag har solat. Mormor tyckte jag behövde lite färg. Ser hon inte hur brun jag är?! Bara för hon ser ut som en pepparkaka året runt.
♥Jag har terroriserat Tanja, å hon mej.  That what friends are for.
Jag har hållt på å dö av skratt.. ett gott skratt förlänger livet har jag hört. Därför tycker jag allt är roligt.

Ciao


Publiken säger
Postat av: T.P.

Idag har du varit duktig.. Hunnit mä så mycke =)

2007-05-14 @ 22:05:09
Postat av: pop-mört

Att skratta är ju kul. Jag börjar ju alltid gråta när jag skrattar. Är det nått fel på mig?

2007-05-14 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback