Måndagsångest.

Dä ä min nya grej. Måndagsångest. På söndagen har jag inte tid mä sånt. Dä kommer idag. Idag har jag funderat på om jag nånsin ska gå på Harrys igen å om jag nånsin mer borde föra in alkohol i mitt blodomlopp. Jag kom fram till att Nej, nu får dä va slut mä dä. Punkt.
Å så en rättelse. Malin å dom önskade samma låtar te mej. INNAN tanja. Gullungs.

Jobbat idag. Å vet ni. Jag kom i tid. Emma sa igår att dä kvittade om jag la mej tidigt för jag skulle ändå inte klara dä. Men jag chockade omvärlden. 12 minuter i 6 står dä på stämpelkortet.
Å där står jag å stryker å visslar för fullt ös. Å så kommer han in, Mr.Handyman himself. För dä första blir jag rädd när nån plötsligt bara skriker "Tjeeeeena" Å sen när jag ser vem dä är. Då vill jag nästan sjunka ner i genom kakelplatterna. Dä va så att säga nummer 1. Frida du vet ju ..haha.  Han skulle reparera maskinen. Men dä va inget fel på den tydligen. Men nu vet jag en hel del om tvättmaskiners funktion. Å han tillkallade den "hon". jag brukar säga den. men han tyckte väl hon såg lite feminin ut. Sen fick jag hans nummer minsann. I jobbsyfte. Men ändå.

Nu ska jag inte blogga mer. Idag. Tror jag.

Publiken säger
Postat av: Frida

Haha så du fick en personlig elektriker???? Alltid bra att ha ju!!

2007-05-21 @ 17:50:57
Postat av: malon

Åh, vem är mr. handyman?

2007-05-21 @ 18:37:06
Postat av: malon

Va jobbigt att man ska fylla i en sån där SPAM-kod nuförtin när man ska skriva inlägg. *lat* Jag tänkte bara höra om du kan ta med skivorna hem till dig nån dag, för jag glömde dem hos Marie. Det var de i det svarta fodralet.

2007-05-21 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback