Men flickor.

Tobbe väntar fortfarande på svar. Herregud girls. Han har ju fast jobb å bil å hela kittet.
Dont let Tanja å mej misslyckas mä dä här uppdraget. Dä skulle få oss å känna oss fullt ut värdelösa.

Igårkväll bestämde jag att imorrn..då ska jag gå å sola, sen ska jag ut å springa. En grej av dom lyckades jag mä. Gissa vilken?
Jag har även ätit världens största negerboll. På riktigt. Den va helt gigantisk.
Skrutten va helt galen. Vet inte va hon har ätit till frukost idag. Sötast av alla är hon.

Citat idag :
Jag:
Haha men IIda..har du fått damp.
Ida: Nae Ida bamp, Ida Pemark



image36
Miss Småland

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Hmm, de kanske är mest killar som läser

2007-05-14 @ 15:05:21
Postat av: T.P.

Ja herreguud.. kom igen nu girls.. Vore ju synd om Elin o Tanja skulle misslyckas med uppdraget åt sin vän =)

2007-05-14 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback