Mupp.

Mördarhelgen är över.  Jag har jobbat klart. 
Försökte hålla mej vaken för å se hur dä gick för The Ark igår. Lika bra att jag somnade tror jag.
Mamma told me igår att en jobbarkompis te henne hade sett mej på Harrys sist. Å tyckte jag va sååå snygg. Sen när blev jag snygg lixom. Men hon vågade tydligen inte komma å prata mä mej. Så farlig ä jag inte. Å dä längesen dä där va.  Man kan inte alltid va arg. Å jag tror minsann du läser här så jag säger Tack.

På lördag ska jag å Tanja bubbelbada hemma hos mamma. Iklädda bikini å hela kittet ska vi dricka
drinkar å ha ansiktsmask. Å mamma får va betjänt.
Dä blir grymt.
Sen blir dä förfest mä allt va dä brukar innebära. Typ Karaoke.
Sen får man åka te Harrys. Yes box.

Citat från idag. Parkeringen 06,40
Madde
: Hej, skulle du inte börja vid sex?
Elin: Jo..egentligen..
Madde: Försov du de?
Elin: Ah, men mä flit. Ställde klockan på 20 över
Madde: Jag oxå. Fan va dåliga vi ä.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Det gick ju åt h-vete får Ark :( Europas befolkning har ingen smak.

2007-05-13 @ 15:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback