my work in ett nötskal.

En vanlig dag på jobbet.

♥Kommer lagom till frukost. Allt för smidighetens skull å så jag slipper handla.
♥Tänker att fan oxå va mycke dä ä å göra idag. Jag orkar inte.
♥Sätter mej på kontoret å pratar skit mä Maritha. Istället för å börja jobba.
♥Dom andra flickorna kommer. Tar mä mej Madde te nedre botten å börjar.
♥Sen kommer Maritha mä ett skitjobbigt förslag, vi bara nickar å får gå mä på dä. Bossen bestämmer. Vi är skittjuriga å går å muttrar. Inget viskande skrattar hon. Vi viskar inte, vi har sångträning. Dä trodde hon på. Tur för oss.
Äter lunch. Man får passa på å äta på jobbet. Då slipper man handla te dä oxå.
♥Får återgå till dä normala. Då hatar vi dammsugarn. Den ger oss tinitus. På riktigt. Jävlaar va den lät. Vi svor. Sånt gör man ofta på vårat jobb.Vaktmästarn fick den. Påstod att han lagade den. Men inte då Jag fick ännu mer tinitus. Å till slut höll den på å brinna upp. Då blev jag rädd. Hämta en annan? Kommer inte på fråga, dom ä stora å jävligt jobbiga å bära. vi fick moppa bort allt damm bara. We know the kneps.
♥ Vill bara hem. Men nähä. Nytt folk=snigelfart. Hjälper inte alltid å va blixten själv. Fan.
När jag väl fick sätta mej i bilen halv fyra. Då va dä molnigt. Taskit. Thats why I hate working.

Dagens citat:
T: har du tänkt på att man typ pissar skitgult här nere?
E: Jag vet. Jag tror dä ä alla potatis.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Dammsugare...nope Fy fan för dammsugare.

2007-05-03 @ 16:41:45
Postat av: malon

Du skrev att ni åkte till nedre botten. finns det alltså en övre botten?

2007-05-03 @ 16:50:24
Postat av: T.P

Men jag tycker du verkar ha ett rätt bra jobb.. Verkar ju inte va så stressigt iallafall =)

2007-05-04 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback