Natten som gick sov jag vaken.

02,34 Jag vaknar mä värsta panik. Trodde jag hade försvovit mej. Men inte då. Dä va bara somna igen.
03,28 Winnerbäcks Stackars dundrar igång. Min telefon ringer alltså. Personen i fråga ville bara säga gonatt..eller nåt..söt tankee..men attans att jag redan sov.
04,56 Får nåt i brevinkastet. Gött..lördagstidning. Trodde jag. Jävla reklam bara. Sen kommer jag på att jag bara har en halvtimme kvar å sova. Å då minsann kunde jag somna som en tok.
05,20 Klockan ringer å jag är halvdöd. Som vanligt.

På jobbet hittade jag tre tennisbollar. Därför blev dagens uppgift att försöka lära mej jonglera. Dä gick inte alls bra. Jäklar va jag fick leta bollar. Värdelös.

I have to call Tanja känner jag.  Å om hon svarade vore allt mycke lättare. Wiii.


Publiken säger
Postat av: T.P.

Jonglera dä ä inte lätt.. har försökt men dä va bara å lägga ner =)

2007-05-12 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback