Nej Elin.

Jag satt här å tänkte svara på lite frågor jag har läst. Dä handlade om hur mycke man jag var. Mene, jag kände till slut att jag inte vill dela mä mej av kommande resultat. För..jag ringer pappa på en gång dä händer nåt. T.ex  va dä myrornas krig på min tv en dag. Vansinnig ringde jag till pappa utan å undersöka nåt..P: Hallå..Jag: Hallå varför funkar inte min tv?! P: Men Elin, dä vet väl inte jag.
Sen hade jag dammsugat så sladden där bak hade åkt ur. Ojdå.
Dä ä smidigt mä en händig pappa.
Har man aldrig behövt göra nåt så lär man sej inget. Å jag känner inget behov av händiga kunskaper heller.

För övrigt har jag köpt en digitalkamera idag. Nu ä jag tuff igen.

Publiken säger
Postat av: T.P.

hehe.. även dom enklaste sakerna kan va svåra ibland =)

2007-05-21 @ 21:26:18
Postat av: pop-mört

hmm, om du hade ryckt ur sladden borde ju inte tv:n startat över huvutaget.

2007-05-22 @ 17:37:27
Postat av: malon

pop-mört: Smaart tänkt där! =)

2007-05-23 @ 09:41:13
Postat av: Lars Wilks

känns det inte som att ligga med sin egen hjärna när man bloggar?

2008-04-03 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback