Pingla på Harrys.

Här kommer den efterlängtade Harrys-resumen.
Förfest hos Angelica. Pimplade  i oss mer än behövligt tror jag. Spanade in finalen i pokefejs å frossade popcorn.
Gled in tiil Harrys, man fick INTE spilla i bilen. Jag höll ingen flaska i handen på hela vägen.
♥ Röjjde lite till Rydell å Quick. Angelica å dom drog även ett snack mä dom efteråt å så. Men jag vet inte riktigt varför inte jag gjorde dä. Dä hade ju vatt värsta bli-kändis-läget.
PP kom fram te mej, la handen på min axel å frågade: "Men ä dä inte pingis-Elin?" Jo, dä ä pingisElin.
♥ Mr.Spellevink said to me att jag minsann var "bland dä sötaste hans ögon har skådat"  Romantiskt. Men i vanlig ordning tror jag ju inte på sånt där trams. Å ett tack är inte å tänka på.
Vi hamnade på fel toa..då får man köra Rotation-knepet. Annars får man inte plats. Dubbeltoan ä dä enda rätta.
♥ Va tvungen å dricka en chili mandarin cider. Ja, jag va tvungen. Dom ä sådär.
♥ Jag hade klänning på mej. Å hatt. Dä ä rätt dömt å misslyckas. Alla vill låna. Fan köp en egen å va cool. Så känner jag. Å varför hade jag hatt. Bad hair-day!
Harry fick den kärlek han förtjänar. En klapp på huvvet å en på armen. Han står ju där så troget varje gång.
Resten säger jag pass på.
`
♥Idag har jag jobbat. Bakisjobbat.  Jag började halv tio. Emma skulle köra mej..ställde klockan på 9,10. Va hjälpte dä. 8,30 tokringer dä på min dörr..å där står Emma å Adam "Tjaa..jag måste låna datorn" Eh aha..gör dä. Jag lägger mej lite till. Så där låg vi. Jag å lillbäbisen i min säng. Jag varnade. "Spyr han, spyr jag" Inget av dä hände.
09,35 stämplade jag in. Fem minuter försent. När jag kom ner i tvättstugan skrattade Lillian gott åt mej. Lillian är den så kallade bossen i tvätten. Men hon är världens bästa. Hon sa. "Ändrade planer Elin, jag är kvar till halv tolv..så sätt dej där på stolen å ta dä lugnt du bara..dä gör ingenting. Å så vill jag höra allt om igår!" Dä fick hon. Jag satt där mä min vattenflaska å bubblade ur mej infon. Å som hon hade roligt åt mej. Vi är kompisar vi. Världens skönaste boss. Till å mä fick hon veta allt skvaller från Norge. Då brevväxlade vi minsann. Å allt ska hon veta. Inte bara dä ytliga.
♥ Sen gick hon hem. Lämnade ansvaret åt mej. Världens jobbigaste dag. Aldrig mer bakisjobb.
Åt en fralla på jobbet. Den va äcklig. Jag ville nästan spy upp den. Sen kände jag mej uttittad. Av BM. Sen kläckte hon ur sej. "Elin, du har så vackra ögon, jag va bara tvungen å säga dä" Tack! Ja, jag sa tack. En bakisdag soom denna kan en sån grej sitta fint.

Nu vill Elin sova. 19,51

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag tycker Mr Spellevink förtjänade ett tack. De var ju jättegulligt av honom.

2007-05-06 @ 20:15:41
Postat av: T.P.

Du är verklign poppis när du är ute.. Du får ha ett snöre på hatten som du knyter under hakan.. då kan ju ingen ta den =)Men du har allt glömt lite om kvällen.. =)Tror jag ska börja på ditt jobb.. en sån förstående boss vill jag åxå ha =)

2007-05-06 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback