Scones å Oboy

..har avnjutits i Therese färgglada lägenhet. Hon hatar den. Hon är lite mer diskret än sådär. Men 1e augusti får dom huset. Grymt partyläge där.

Nu sitter jag å kollar på fälttävlan. Jag vill återuppta min ridkarriär varje gång jag ser sånt på tv. Å jag har ju faktiskt en häst så jag kan ju göra dä om jag vill. Men jag hinner inte mä dä just nu. Därför får Julia ta hand om henne tills vidare. Dä gör hon bra.

Imorrn ska jag åka till skolan jag har sökt. På information.
å så ska dom intervjua mej.
Varför?
Jag vet ju att jag skulle passa bra där. Hm.
Om jag ens vill plugga igen. Hm.

image47
I want to do this shit.
Vi är ju så fina.
Hm
Å så ä dä grym kvalitet på bilden oxå.

Publiken säger
Postat av: T.P.

ja dä vore väll nåt å återuppta ridkarriären när tiden räcker till... som på den gamla goa tiden.. blev ju några turer till stallet för mig å Conny då.. =) å så lite mys pys på höskullen hehe.. =)

2007-05-23 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback