Skvallertanter.

Skvallertanter är meningen att vi ska va..Fast dä blir mest om vad allas barn gör för hyss och hur duktiga dom är. Men dä har allt sin tjusning dä oxå.  För jag tycker om småfolket. Och dess mammor. Å Frida va imponerad av hur duktig jag va mä barnen. Så ja, låt mej gärna va barnvakt! I sälen t.ex när ni susar ner för backarna kan jag sitta inne å läsa sagor. Yes box. Lill-Arvid å jag tog även en match i å fiska gapande fiskar. Men mä ålderns rätt va jag lite skakig på handen. 

Imorrn får dä bli effektivitet som gäller. Städa, tvätta, packa färdigt, åka till silverdalen, handla mä tanja, fotboll mä therese, duscha, raka ben, å ja gud vet allt.
Dä ä bra å va ute i god tid har jag hört. Men jag tror inte på sånt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback