Vem ligger mä vem lixom?

Gårdagens allsång va helsöt. Massa små barn mellan 1 å 3 år.  Å så jag. jag sjöng  för full hals å visade prov på mina färdigheter i teckenspråk.  Sen fikade vi. Dä ä lixom alltid gott. 

Idag har jag nästan jobbat rumpan av mej. Fast dä där va en gnutta överdriv. Jag har tagit dä lugnt kan man säga. Alla har så mycke å dela mä sej av å jag står bäst till. Så jag får va en god lyssnare. Men orka. Jag får mest höra vem dom ligger mä å att dä ä konstigt att dom får rykten å allt möjligt. Jag låter mest  "mm..jaa..mm skitskumt..haha jahaja.."
Thats why I'm hemlig lixom.

Bara så ni inte glömmer
så fyller jag år nästa lördag. Alltså 19e maj.
23 år blir jag. Jäklar alltså.
Å den 1e juni åker jag å Tanja te Spanien.
Sen jobbar vi rumpan av oss på riktigt dagarna innan festivalen.
Då blir dä så mycke party.


image31
såhär ser dä ut när fröken Tanja å jag äter frulle på festivalen.
Cola. Baggar, å finfina underlägg


Publiken säger
Postat av: Eken

Frukost för mästare!!?

2007-05-11 @ 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback