EgoElin bloggar om dagisbarn.

Jag saknar dom som kottarna. Jag saknar när dom kommer springades å skriker Eliin är hääär nu å slänger sej runt halsen. Å den lilla kaxiga treåriga damen som vägrar städa å som säger "men är du dum eller?" Jag saknar å stå ute i skitdåligt väder i en lånad på tok för stor regnrock å kolla på dom i sandlådan. Jag saknar minstiingarna som slår å biter varann å klättrar upp på matbordet om man så bara är borta i 20 sekunder. Jag saknar när dom bråkar om vems pappa som egentligen faktiskt är starkast å när dom hittar på
att dom får ont i magen av å äta äpplen.
Ja, jag saknar ta mej tusan å läsa LillaSyster Kanin  varje morron.

♥jag tror jag måste åka å hälsa på dom♥

"Men Elin!! Fanns det verkligen tåg på den tiden du gick i skolan??"
För tusan. Alla fjöknaj är inte gamla.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Det svider att gå upp. Svider hårt och mycket!

Postat av: sofia

"Men Elin!! Fanns det verkligen tåg på den tiden du gick i skolan??"

hahahah, vilken åldersnojja du måste fått!

2007-11-12 @ 18:53:10
URL: http://soffipoff.blogg.se
Postat av: mija

Åh,
saknar oxå mitt dagis, mitt målilla-dagis, å dom duktiga barnen, dom jobbiga barnen, dom söta barnen, och dom fula (om man nu får säga så) barnen .
Jag saknar till å mä å byta bajsblöjorna ibland .
Too bad .

2007-11-12 @ 19:33:49
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback