Eh.

Jag har läst hos Mija att Harrys förlorar serveringstillståndet inom kort.
För oss stammisar känns ju sånt i hjärtat. Man har ju lixom byggt upp some kind of hatkärlek till dä stället.
 Va i helvete har dom tänkt att man ska göra nu varje helg?
Harrys är Harrys å Harrys is the shit.
Skulle man kunna säga.

Idag har jag jobbat. Skulle börjat 5.30..men jag och mejsjälv bestämde att vi sköt fram dä till 7.15 istället.
Dä gick precis lika bra dä.

Nu ska jag te Linkan. Arividerci.

OCH.
Som sagt borde jag gå på Harrys ikväll. Min sista helg hemma.
Tänk på dä mina vänner.


Publiken säger
Postat av: jenny

ska du till linkan kan du ju passa på att gå ut med oss ikväll istället =D

2007-11-24 @ 10:59:04
Postat av: Sofia

Hahaha, vet hur det känns. Och då har man tappat allt självförtroende och när tränaren tjatar på om att man ska hoppa igen. Allt man vill göra är ju att sjunka genom sanden..

2007-11-24 @ 16:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback