Elin å Tanja pratar i telefon.

Jag har sagt dä förr å jag säger dä igen. Vi har nog aldrig haft ett helt seriöst samtal. Dä spårar lixom alltid ur. Ofta skrattar vi så tårarna rinner. Idag satt jag på konsumparkeringen i Silverdalen när dä inträffade.
Tanja: Kosserakosserakosseraaa..Ihihhhihih...NEJ!!! dä där va ju fan en häst!
Dä va nog så dä hela började. Sen kom vi på.
Tanja: Alltså fan va jobbiga vi är.
Elin: Jag vet, vi är skitjobbiga


Ikväll ska vi på party. Jag å den där Tanja. Vi ska till metropol. Av alla tänkbara ställen här i världen.
Men, så är dä väl när man är Speedwayfru.
eller just dä, den rollen intar jag ju bara när hon tvingar mä mej på match, bara för att dä ska känas som jag måste gå dit för å inte såra min kära förare lixom.
typ som att jag är ihop mä Olof Mellberg när jag kollar på fotboll.
men där sprack mitt resonemang. för jag gillar ju fotboll.
Hm,

Jaja, vi hörs imorrn igen.

image409
Dä ser ut som jag har tappat en tand på den bilden nästan.
Mycke roligt.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, Det är kul astt färga håret! Kul att se annorlunda ut!

Postat av: caroline

Hejsan,
Tack för tiopset det ska ja verkligen prova :-).. Har du något nr eller så man kan ringa,?

Hoppas att flytten går bra?
ha det bra ,
kramar

2007-11-20 @ 21:08:13
URL: http://metrobloggen.se/felixensmamma
Postat av: mija

Verkar vara två tajta brudar mä sjukt härlig humor .
Har Tanja blogg?

2007-11-21 @ 13:48:09
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback