Enjoy the silence.

Ett tag funderade jag på å skriva ut en hatlista här i bloggen. Jag va väl arg på nån förmodar jag. Men min mamma har sagt att jag måste tänka mej för när jag skriver. Dä kan bli så himla tokit annars. Jag får nog lyssna på henne i dä fallet, ibland är hon lite klokare än mej. Ibland. Däremot om jag lösenordsskyddar den, då måste jag få veta vilka som läser. Å då kan jag skriva va jag vill om folk som jag vet inte läser. Hm. Fast å andra sidan, då försvinner ju hela den anonyma spänningen mä dä hela. Å vem skulle våga be om lösenordet?
image352
Dä här skulle kunna va den sötaste tatueringen jag nånsin har sett faktiskt.
Cilla gjorde den när vi va i Spanien förra året, efter mycke om å men. Han förstod inte riktigt hur vi ville att dä skulle se ut. Men till slut fick han ihop dä..å ja, jag tycker den är skitgullig.

jag har faktiskt oxå en tatuering. dä ä inte många som vet. men jag tänker inte låta er gissa va dä är. ni suger på å tävla alltså.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback