Harrys it was.

Dä va ju inte riktigt helt planerat. Men efter ett jäkla skrikande på en skittråkig fotbollsmatch åkte jag in mä folk jag egentligen never ever umgås mä. Men vi kan ju säga såhär, dä blev en jävla massa luft-pingisspelande på dansgolvet mä Danne. När två forntida proffs kommer ihop blir dä ju lätt så. Vi diskuterade skruvar å backhandslag..typ sånna där vanliga samtalsämnen när man är på Harrys lixom. Hm. Folk frågade vart Tanja va. Dä va så ovanligt å se endast EN av oss påstod dom. Å så sa dom att man blir glad av oss. För vi "är så häärliga". Dä ä ju tur dä, dom skulle bara veta hur vi beter oss egentligen. Men tur man kan skänka folk lite livsglädje sådär på tu man hand! Woho. Ja, å sen i vanlig ordning missade jag ju taxin hem. Mitt jävla pucko. Men dä va fler som inet hade skjuts. Tur för mej. Halv fyra va jag hemma. Tur för mej, igen.

..endel människor är mer störda än andra..
dä kom jag på igår
helt själv

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback