Helvete.

Nu börjar min nedräkning. På riktigt. 1 månad å 2 dagar kvar till jag ska flytta. Varför kunde dä inte åtminstone få va 31 dar i den här månaden. En extra dag å spela på.
Jag är fan livrädd alltså.
Jag får hoppas på å bryta benet eller nåt, fast då kommer jag va vansinnig för dä.
 Kluvet dä där.
Henke längtar te han ska lära mej åka snowboard. Men herrejisses lilla vän, dä kommer ta ett bra tag innan vi kan ge oss in på sån värsting-överkurs.


Publiken säger
Postat av: Tjoddan

Det kommer att gå jättebra! Lovar!! :-)

Postat av: Henke

hehe.. Du behöver verkligen inte vara orolig det minnsta.. det kommer gå hur bra som hellst :). Du fixar biffen.. O jag är ju gärna o hjälper till om de skulle vara nått :).. Snowboard ska bli roligt eller hur :) hehe.. Bryter du benet, då vet du.. Jag kan även åka skikart(sitski), så då får vi åka det istället.. Du kommer inte undan.. puss

2007-11-02 @ 01:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback