Huliganer på Hulingen.

Okej. Min plan va ju att under kvällens gång ska jag förhandla mej till ett Harrys-besök. Dä gick inte. Malin å Angelica håller inte mä om att Harrys is the shit. Å jag håller absolut inte mä om att Hulingen är dä. Jag gillar inte dä stället. Men, ändå hamnade jag där. Fan. Jag vet inte hur man beter sej där. Dä ä lixom så stort fast så litet så jag tycker allting är pinsamt. Dä ä ljust oxå. Släck ner så jag knappt syns för tusan! Jag vågar knappt röra mej där..å gå på toa ä dä allra värsta..dä känns som å gå på röda mattan å allt folk sitter på båda sidorna.
Men, dä va väl rätt kul även att jag inte kan gå in i bubblan som jag kan på Harrys.
där är man galen, på hulingen är man liten å rädd.
Eller nåt.

Eric:Hur äää dä Elin?
Jag:Jotack bra.
Tystnad.
Eric:Jah, dä ä bra mä mej oxå, tackar som frågar!
Jag:Jahaa. Förlåt. Va bra.

Jag måste börja bry mej om andras välmående.

Publiken säger
Postat av: mija

najs to see you in action ;)
Jag tycker hulingen är så "finner inget ord"
men där kan man göra precis va som, no one cares liksom :) typ.

Själv höll ja mej vid sidan om och spanade in
saker att hänga ut.
Men missade tydligen allt kul? :/

Postat av: Emma

Hulingen är inte farligt..!

2007-11-25 @ 16:24:40
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: Gerry

en behöver inte bry sig om hur andra mår..

2007-11-25 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback