Hur fan ska man veta då?

Ofta påstår min mamma att jag är vuxen T.ex när jag ber henne ringa jobbiga samtal åt mej eller när jag säger att jag vill ha skitmycke julklappar på julafton.."Men Elin! Du är vuxen nu!"  Jag brukar skylla på att jag "inte förstår mej på sånt där mä försäkringar ändå" å att man aldrig blir för gammal för julklappar..OCH att jag har 4 år till godo på Emma som alltså är 4 år äldre.
Hon köper inte dä.
Men! Men men men, när dä gäller andra grejjer..då är jag helt plötsligt inte vuxen längre. När jag är sådär toknyfiken på saker som hon pratar i telefon om..då är dä "vuxensnack" som inte jag har mä å göra.

Dä ä fan inte konstigt att folk bli shizofrena alltså.

Publiken säger
Postat av: mija

Hahahahaha . Klockrent .
Du fick till mitt första morgonsmile :)
tack .

But..
Vi väntar fortf på utmaning plus en ny utmaning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback