Ingen rubrik.

Jag förstår mej inte på mej själv ibland. Jag gör så mycke dumt. Å så mycke onödigt. Men va gör dä?

Snart kommer Tanja hit..då ska vi låssaslaaaana. Vi måste passa på å umgås som tokar nu för snart ska ju vi gå skilda vägar för ett litet tag. Fast jag har ju planerat att hon ska komma upp till mej varje tillfälle som går.
Först å främst har jag planerat att hon ska komma upp å fira nyår mä mej. Å sist å främst har jag planerat att hon ska komma å tömma baren mä mej å alla andra på avslutningsfesten.
Å så ska Malin komma..å Angelica..å Emma&Gerry..å mamma&håkan..å pappa&marie..


image356
Våra luggar lever i symbios.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

En helt i vitt blcäk menar du? Jag tycker att det är skitsnyggt verkligen! Men det är tydligen inte alla tatuerare som vill göra dem, vet inte varför... Plus att jag är så blek så det skulle knappt synas...

Postat av: Suss

Du fick jobbet! Grattis.

2007-11-05 @ 22:48:29
Postat av: anders

och du ska komma och besoka flan och bada i poolen

2007-11-05 @ 22:54:18
Postat av: Ingeborg

Jaa, samma här. Hade en ide om att tatuera en blomkålsbit helt i vitt bläck, men det verkar inte vara så många tatuerare som vill det. Vet du varför?

2007-11-06 @ 10:18:23
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Sofia

Inget slår såna där luggar, jag tror jag ska be för min som gick i graven i våras.

2007-11-06 @ 18:10:53
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback