Inte normala nånstans.

Idag blev jag väckt klockan 9. Henke tog en ringa-å-väcka-elin-paus på jobbet. Jag va inte direkt skitpigg, men han lät nästan överdrivet pigg.  Ni vet ju hur roligt Gomorron Gomorron låter på göteborgska. Å efter den dramatiska upplevelsen ringde jag å väckte Tanja. Å soom vanligt kändes inte allt helt å hållet normalt.
T: Hola
E: Hola, göran?
Sen börjar hon tokskratta, å jag oxå..
T:Va kuuuul.
E:Jaaa

Jag förstår fortfarande inte vad som va så himla roligt egentligen. Sen sjöng vi lite Emil i Lönneberga ihop sådär på morronkvisten..gick på toa..sen klädde vi på oss mä varsen arm..sen åkte hon hit å nu har vi varit ute på en promenix. Dä va jävla motsträvigt men nu är dä gjort.

Å som vi brukar anse.
Vi håller oss i en helt egen kategori. Långt ifrån det normala.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Precis. Jag har hört att det måste vara en jätteerfaren tatuera för att göra det dock, för det är så svårt att se hur det dom gjort ser ut... Lätt att missa och så...

Postat av: malon

ursäkta men ÅKTE tanja te dig för att gå på promenix?? skärpning. så långt är det inte.

2007-11-07 @ 09:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback