Låt Lönneberga va!

Jag: Meen åhh! Jag veeeet iiinte!!!
Mamma: Nu tänker inte jag fråga dej nåt mer!!
Jag: Men göör inte dä dåå!

Dä här mä å flyttstäda är jättetrevligt alltså. Särskilt när man är hungrig. Mer sånt åt folket. Stämningen är på topp på fabriksgatan kan man säga. Men snart blir dä mat. Sen blir dä bra.'

Lönneberga Sparbank är rånad. Dä ä min bank. Jag va där igår. Tur för dom att dom inte kom då, då hade jag jagat bort dom å sagt till dom att dä ä jävligt fegt å ha yxa mä sej. Ha! Då hade dom skämts för sin feghet å dragit. Jävla idioter. Skaffa ett normalt liv eller nåt.

Publiken säger
Postat av: mija

Fukk mä att dä inte va jag.
Jag skulle lätt behöva pengarna just nu .
Mina nära å kära kommer hata mej på julafton när dom inser att dom blir klapp-lösa .
fy bövelen .

Postat av: Sofia

mamma sa det, "Silverdalen är på radio!" =P

2007-11-29 @ 21:48:48
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback