Lyckoruset är totalt.

När man umgås rätt så intensivt mä nån i sådär ca 3 månader..man jobbar ihop å man festar ihop..sen åker man dom 110 milen hem därifrån..å sen hörs man inte en enda gång från den dagen tills idag. Alltså 1,5 år ungefär. Då blir man glad när personen i fråga helt plötsligt dimper in som vän på facebook å sen på msn. Dä är fantastiskt.
Jag pratar om Nakhara. En av dom sötaste små thailändare vi nånsin har sett.
Han är verkligen liten. Till å mä kortare än mej. Å jag är kort. På jobbet va han den där som sprang runt å va egentligen allmänt jobbig. Han kastade fisk på mej å han drog upp snörena på mitt finfina plastförkläde å han sprutade vatten å höll på..Atlantic Kings lilla spellevink.

Nakhara säger:

jeg savner dere som faeeen...........

Nakhara säger:

hahaha det var bare tulle vettu;p

Eliin säger:

neeei..jeg veit att du liker oss more than anything else din lille drit =)

Nakhara säger:

men har dere tenkt å kommer tilbake til stranda eller besøkke jeg da?

Nakhara säger:

veit ekke..håper vi kommer tilbake? =)

Nakhara säger:

ja da.det gjor jeg

Nakhara säger:

din drittunge

image389

"du tenker ikke å se meg fordi jeg r forsett den drittsekk"

Men nästa gång ska vi ses i cammen. Huvva.

 För övrigt tycker jag att min norska/engelska/svenska sköter sej bra.


Publiken säger
Postat av: mija

Du har rätt . Vissa barn är mysigare än andra :/ tyvärr .
Jag har en fobi btw,
att mitt (nån gång in the future förhoppningsvis kommande) barn ska bli ett sånt som folk snackar om som, den fule, jobbige ungen :) Hoho .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback