Man blir ju tjurig alltså.

My man Mattias åkte ut. Jag skriker som Tanja skrek förra veckan.
Jag ska aaaldrig meeer kolla på den här skiiiiten!

image400
Såhär tjurig är jag.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

ja, hur kan Andreas vara kvar?

2007-11-17 @ 00:12:13
Postat av: mija

Dä såg inte bra ut :)
Jag har btw tjuvat till mej en liknande mössa som du har.
fast mä EN stjärna bara .
För stars like us ;) Gonatt .

Postat av: Mickan

Det var på tiden att Mattias åkte!! Han kan ju inte sjunga om man jämför med de andra, han kan ju inte ta varken låga eller höga toner och han har inget som utmärker honom. Nästa att åka blir Andreas, sen får den som vill vinna.

2007-11-17 @ 14:37:06
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback