MatMatMat

När jag inte alls är sugen på å laga mat så brukar jag ringa runt lite. Jag brukar ringa till mamma å fråga vad dom ska ha för mat..ofta har dom redan ätit. Så brukar jag ringa till pappa å fråga va dä blir för mat där..dom brukar oxå redan ha ätit. Å mormor brukar tycka att jag borde lära mej å laga mat själv, å så har dom alltid nåt jag aldrig är sugen på. Alltså potatis. Hos Emma däremot, där brukar jag alltid få mat när jag behöver.
Ibland tvingar hon mej till å mä, bara för att jag ska få i mej lite mat.
Idag fick jag napp på första försöket. Mamma. Hon kommer hit mä pizza till mej. Jag sitter bara å väntar.
Dä ä så jag anser att jag borde ha dä varje dag.

image382
Dom här ska jag tillägna vintern i. Supersköna.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Ohh! Snyggt med rosa skosnören!

Postat av: Ingeborg

Aah! Då är vi två. Rosa är en bra uppfinning!

2007-11-09 @ 16:04:46
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: pop-mört

Jäklar va du bloggar. Jag hinner ju inte mä å kommentera allt :( Tänk om jag oxå hade en mamma som kom med pizza nu :(

2007-11-09 @ 16:06:45
Postat av: Emma

Om du ska vara känslig så kan man inte "tillägna vintern i" ett par skor. Tillbringa vintern i om jag får be!

2007-11-09 @ 18:59:51
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback