me and little Adam

Jag har haft storfrämmande. Jag har umgåtts mä lilla Adam idag. Han tycker om mej så himla mycke så jag inte ens får släppa ner han på golvet. Då gråter han tills jag tar upp han igen. Alltså inte alls länge. Vi har lekt lite mä TT, jag har tagit knäcken på han så han somnade, sen har vi käkat lite päron&banan youghurt å vi har tittat ut genom fönstret i x antal minuter. Då å då kommer dä en bil å dä ä fruktansvärt spännande. Å så har vi lekt flygplan å naffsat lite på örat. Då skrattar han så han knappt får luft.
Men dä ä ju rätt naturlit när han har världens roligaste moster.


image350image351
Emma brukar kalla mej för babyhand. Men i dä här fallet har jag värsta biffhänderna.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Guuu så söt han é!!!

2007-11-04 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback