Miss.Damp

Jag måste egentligen sova. Men min nya vana innebär Bones å Sex and the City. Men imorrn ska jag ju jobba. Jag förstår inte va jag håller på mä. Sitter här å dricker pm i godan ro å får en piggkick så jag inte kan somna å då får jag gnälla som fan imorrn om hur trött jag är. Å då säger alla "du måste sova på nätterna lilla gumman" Jajaja. Samma visa varje gång.

Min syrra har tävlat idag. Mä hundarna. Hon kom in på msn å vibbade te mej dä första hon gjorde å skrev att hon vann mä den ena å kom trea mä den andra.
"Va du ensam i din klass?" Va min första fråga.
That means ett ytterligare steg ner på stegen.
Fan, jag måste göra nåt bra snart!

image412
Här är mamma å pappas stjärna. Hon som kom trea.
Jag brukar kalla henne Miss.Damp.

Publiken säger
Postat av: Mickan

ÅHH så himla fiiiin! jag älskar såna hundar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback