Okej.

Bara för att ni inte ska hata mej sitter jag här på ett vardagsrumsgolv  fullt mä dammråttor å utan möbler å bloggar. Dä ekar när jag trycker på tangenterna till å mä. Ganska roande. Nu kommer mamma hata mej istället för att jag inte har gjort ett skit ungefär när hon kommer. Men då får jag säga dä klassiska.."dä handlar om prioriteringar mamsen"  Igår hade jag två grymma flytthjälpare. Henke å Tanja. Vi fick ju rätt mycke gjort. Hm. Egentligen brottades vi nog mest, å kom på sådär sjukt roliga skämt som bara vi kan.

Igår va jag jättearg. Jag va hungrig, trött å mensig. Jag skrek å jag svor å jag kastade å sparkade på saker. Här i min ensamhet. Å sen, mitt i allt elände tappade jag en kakaoburk på golvet så allt åkte ut typ. Då ni. Då va dä tur att jag va själv. Sen ringde jag Tanja å sa att jag måste sova hos henne för jag är ju lixom egentligen lite smått hemlös. Hon va oxå ashungrig å tjurig så vi fick slänga i oss lite knäckebröd direkt jag kom dit.
Sen låg vi i sängen å sjöng julsånger. Bytte ut alla u till y. Mycke roligt.
"Jyyyl Jyyyl, strålande jyyyl"

Å nu sitter jag som sagt här å väntar på mamma. Men först ska jag te Emma å äta frukost så jag går å hanskas mä idag. Vi ska plocka ner resten av grejjerna sen ska vi städa. Uh.

Publiken säger
Postat av: henke penke

hehe,, aa du, det var nog mest skämtande o brottandes som hände:).. det blev ju inte så mycket flyttande.. men men, det är ju inte lika roligt.. o som du skrivit på bloggen.. det gäller ju att prioritera :) hehe.. o roliga saker kommer ju ganska ofta överst :)

2007-11-29 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback