Oops.

Jag har inte sovit hemma inatt. Jag har sovit i en 1,40 säng på Oskarsgatan under ett täcke fyllt mä självlysande dödskallar. Dä ni. Å så har jag ätit lite lyxfrulle mä frallor från fiket å grejjer. Å så har vi haft högläsning för varann i ungefär en timma..skrattat så tårarna har runnit. Ja, en ganska händelseik förmiddag.

Här har ni en av Hultsfreds roligaste bloggar!
läs--->
www.abiggirldontcry.blogg.se <---läs
Å så va hon den enda som ställde upp i min tävling oxå. Hon vann på  1 rätt av 5.
Mycke bra!

Ojdå..länken syns visst inte. Men den finns där så ni kan klicka ändå.
jag har väl råkat göra nåt fel mä färgerna. Helvete.


Publiken säger
Postat av: mija

Åh, jag blir rörd . Skulle nästan kunna fälla en tår!
Men...
"Hon vann på 1 rätt av 5 "
Haha. Dä va nästan lite pinsamt! Men tack ändå,
för länk, snälla ord, och en otroligt bra blogg!
(din alltså)

Postat av: Ingeborg

Här har vi gjort om i bloggen ser jag! Tufft! Vad avundsjuk jag blir! Vill ju också ha hotellfrukost!

2007-11-14 @ 14:59:11
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback