Organiserad Oordning, som jag brukar kalla dä.

Jag har delat upp mina kläder nu i olika högar över hela lägenheten. Superfint. Mina kategorier är:
♥Dä som ska mä till Sälen.
♥Dä som ska mä till Sälen men ska tvättas innan
♥Dä som Emma ska få.
♥Dä som Emma måste kolla om hon vill ha innan hon får.
♥Dä som jag vet att Emma absolut inte vill ha å alltså ska dä till pappa.
♥Jackor som ska mä te Sälen.
♥Jackor som ska till pappa.

Ja, å så en massa banankartonger.
Jag trivs inte ett dugg i den här lägenheten längre.
Stackars Stackars mej.


Dä ser rent ut sagt för jävligt ut här. Å mitt i allt kaos sitter jag under min filt å bloggar.
 


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag tycker det låter väldigt ordningssamt jag ;!

2007-11-27 @ 00:16:12
Postat av: Anonym

Herregud vad du är bra på att organisera! Och att du kommer ihåg vilken hög som är vilken, speciellt "Emmahögarna". ;)

Postat av: Emma

Nu ska jag sortera kläder.. =) det jag tänker använda åker in i garderoben och resten ut i förrådet..

2007-11-27 @ 11:23:24
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback