Personkemi.

Pga av inget å blogga om tog jag en livlina å frågade en vän. "skriv om personkemi". Så ja, nu måste jag ju göra dä. Men..dä ä lite lurigt. Jag antar att dä finns både bra å dålig personkemi. Typ som dä  finns bra å dåliga kemilärare. Jag hade en dålig, för jag fattade ingenting.
T.ex jag å Tanja har ju skitbra personkemi oss emellan eftersom dä bara är vi som förstår hur roliga vi faktiskt är å sådär. Å vi vet ju dä mesta om varann å våra telefoner lever i symbiosDen enas plingar, den andras lyser
Dålig personkemi har jag väl mä endel. Men oftast är jag trevlig i alla fall. Dä ä lixom ingen mening å va otrevlig har jag kommit på. Men jag vet, man kan inte tycka om alla å jag tycker verkligen inte om alla.

Egentligen vet jag inte ett skit om personkemi.
Jag chansade bara.

Publiken säger
Postat av: Mickan

Haha, du chansade nog bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback