Såhär kan dä gå.


Här ligger jag å tar igen mej efter ett litet renoveringsförsök hos pappa.
 Å Linus ligger på golvet å spanar in mej.


Jag är lite av hans favoritplats å sova på..dä jobbigaste mä å ha en katt som sovkompis är klorna å spinnet i öronen. Dä kan man bli skitarg på.


Till slut spårade han ur å började käka på allt. Inklusive mej. Å så hamnade jag i den berömda mellan-tassarna-saxen som jag brukar kalla den..då hugger han hej vilt å sådär. Men, jag anser fortfarande att han är en snäll katt.


Shoppingen idag blev inte alls som den skulle. Jag hittade inga brallor så den jakten continues. Jag köpte en tröja istället. Synd å komma hem utan nåt.  Å så köpte jag brända mandlar till pappa. Snäll som jag är.

Å så har jag öst spån som en riktig bonnjänta.

Publiken säger
Postat av: Emma

Han är inta snäll alls! Kattjävel heter han i mina ögon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback