Sälen-update.

Nu har ja snackat mä min gode vän Peter där uppe i Sälen. Han har berättat va som finns i mitt rum å sådär. Å att jag kanske kommer få en rumskamrat. Då tänkte jag skrika "Neeej, ingen annan än Tanja kan bo mä mej sådär tätt inpå" Men istället sa jag "Jaha, ja men dä gör ju inget..dä blir ju spännande" Fan heller att dä blir. Dä löser sej, som jag brukar säga. Jag kommer ha en byrå, två garderober, säng, ett bord breve sängen, toa å tv-uttag. Men inget bredband. Tuuur för er att jag har fixat mobilt sånt genom min nu för tiden bästa vän Ante, som jag även utsåg till förra veckans babe. Jag måste ju blogga om mitt första åk nerför backarna som förmodligen slutar mä total katastrof å ett x antal brutna ben,.

Å alla som känner mej får rabatt på liftkort å stuga å hela kittet. Å ibland kan dä bli snoorbilligt, som han uttryckte sej. I fall man behöver fylla ut vissa veckor. Dä ni. Ring mej om ni ska på sälen-tripp. Jag fiiixar.
Vi ses på söndag, Peter.
å mitt  i all hast fixade jag så jag ska färga håret imorron hos Lisa.
jag kan inte komma upp like a rat.

Publiken säger
Postat av: Jimmy

Räkna med mig att jag bokar en
tripp i vår ;)

2007-11-27 @ 11:18:25
Postat av: Isabell

Jag hør av mig om jag e sugen på o dra några åk i skidbacken framøver då =D haha...

2007-11-27 @ 13:10:27
Postat av: jenny

snarare, ring mig isf! =D

2007-11-27 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback