Snö å Sol.

Jag förstår att jobbgubbarna kanske måste börja jobba vid 7. Men jag förstår inte varför dom just måste hålla till utanför mej sådär tidigt på morron. Dom har hållt mej större delen av morron. Ett tag ville jag öppna fönstret å skrika håååll käfteeen. Men sånt vågar jag ju inte, min lilla mes.

Dä är snö i Hultsfred idag. Eller, dä va dä i alla fall. Nu är allt nästan borta. Skönt.
Jag gillar ju inte riktigt snö såhär på hemmaplan, ni vet pga hur dåligt jag kör bil i snö.

Nu ska jag nog snart gå å sola mä Tanja. Sen Willys å införskaffa lite mat.
å sen vet i tusan

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

ja... inte så mycket här heller... scouter ikväll men annars inget..

Postat av: pop-mört

Hade jag varit jobbgubbe så hade nog jag oxå valt att hänga utanför dig y7

2007-11-07 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback