Speedwayfruar.

adfbjslmvalghjqaergk..ja, så kan man sammanfatta gårdagen..total kaos! Klockan 8 kom Tanja å hämtade mej i sin gröna fara..sen ruschade vi hem till henne..å klockan 9 va vi tokpejron. Vi sjöng å höll på i vanlig ordning. Anjerska körde oss till metropol. Å där..skruvade vi väl loss alla skruvar som fanns ungefär..vi blev helt spritt språngade galna. Vi va på scen å vi fick öl å vi sjöng Dackarnas låt fem gånger typ. Till slut hängde PK, Dryml och Hans Andersen oxå mä..vi smittar ju lixom av oss mä våran sprudlande energi. Wohoo.
Såklart blev ju dom skitkära i oss å ville ha mä oss på efterfest. Å varför inte tänkte vi. Men vi fick inte plats i deras bil, meen dä fixade dom minsann. Hans mekaniker hämtade oss. Sicken snäll pöjjk. Tanja flashade mä sin danska å jag skrek i baksätet.

Hulingen it was. Mä typ förare, lagledare, chefer å lite andra gubbar typ. Vi fick juleöl å dumlegrej å nån jäklans halstablett-sprit. Iiiiiiiiik. Dom söp oss under bordet, dom jävvla!
Sen ville vi ha matpaus..jag å Tanja å Peter Karlsson. Då gled vi te Oskarsgatan å käka toast. Å drack lite öl. Vi fick lixom aldrig riktigt nog. Sen tebax te hulingen igen. Å hela grejjen slutade efter fem idag på morron.
Pew, dä ä tur man är ung!

För övrigt ringde jag till Andreas Jonsson. Han va mycke trevlig. Jag är kär i han nu.

Bästa..
när jag råkad sno Peters ena toasthalva. Helt uppspärrad kläckte han:
P: Men!! Vår e min mååcka!?
E: OJ!! Den har jag visst tagit..jag äter allt som kommer i min väg.

Respeklöst av mej å mosa in värsta stjärnans macka i min mun!

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Men Elin... E du ute och super en vanlig enkel tisdag? nope Dagens ungdom alltså

2007-11-21 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback