Störig-lista.

Störigt 1.
Folk som skriver blogginlägg om hur trötta dom är å därför blir dä ingen blogg.
Men, där blev dä just ett.
Störigt 2.
Svara på egenställda frågor å verka tycka att frågeställarnen är trög i huvvet. Ex: Körkort? Självklart, va trodde du? Mindre sånt åt folket!
Störigt 3.
Dom som tror att dom regerar i bloggvärlden. Dom tror att alla vill va som dom, skriva som dom å ser upp till dom.
Störigt 4.
Runtsmygarna som inte vågar säga att dom läser även när man ber dom snällt å träda fram. Men sen kommer dom fram på Harrys å säger "jag läser din blogg" 
Störigt 5.
Att jag skulle behöva duscha nu men inte orkar å därför tar jag på mej en mössa
 istället å sticker å köper hästmat.

Publiken säger
Postat av: mija

Din lista kunde ha varit MIN lista .
Jag håller mä fullt ut .
Plus att ja har några detaljer till, vet inte om du läste min blogg på ett tag.
Beklagade mej häromdan,
om folk som pikar, sårar andra medvetet i sina bloggar. och inte är ärliga utan lever bakom en fasad ;)

Postat av: Ingeborg

Hahaha! Fett kul! Jag brukar också köra på mösstricket!

2007-11-22 @ 10:59:07
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback