Tatueringar å bråte.

Nu har jag laddat min mp3..imorrn ska jag åka bil flera timmar mä min mormor. Då krävs lite sånt för å slippa höra henne hela vägen. Fast hon pratar väldigt gärna för sej själv oxå..man behöver bara säga mm lite då å då utan å ha en aning om va hon rer om. Ganska så praktiskt.
Pratade mä jobb-Alex igår. Hon kommer sakna mej när jag åker iväg till Sälen å sviker henne på jobbet. Sånt ger mej oxå ångest. Nästan så jag vill stanna hemma för alla andras skull. Men dä kan jag ju inte. Dalarna behöver mej, jag behöver Dalarna. Å ni glömmer väl för guds skulle inte att dä är till Stöten ni ska boka era vinterresor?

image354
Mitt lovely lovely Fredensborg
lagom till högsäsongen är jag tebax å styr upp sommarn.



Där kom den horisontella linjen igen. Jag gillar den.
Kollar på Miami Ink nu. Jag blir sugen på å tatuera mej igen. Även att jag sa att jag aldrig i helvete ska utsätta mej för dä igen. Men jag vill ha en vit stjärna.
...å så kanske dä vore läge å fixa piercingen i naveln igen..jag har ju ett ärr där nu..inte vackert..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

åhh...Nytt utseende

2007-11-04 @ 21:57:58
Postat av: T.P.

japp till Stöten är det man ska åka i vinter!!! Å vi kommer ju dit å hälsar på dig över nyår. Då blir det fest! =)

2007-11-05 @ 18:44:15
Postat av: Ingeborg

Haha, brukar också kolla på Miami Ink och bli så jäkla sugen på en tatuering. Men jag vet inte vad jag vill tatuera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback