TelefonTerror.

I ett mess stod dä bara Tja..i ett annat sto dä Vaken? å i ett tredje sto dä Faan jag ska aldrig mer dricka. Ungefär. Å så ringde dä gånger 4.  Ett okänt nummer, då vågar jag ju inte svara såklart. Som den lilla mes jag är. Ni vet. Å sen tre likadana nummer. Jag svarade två av gångerna. Dä va ett jäkla kom-hit-nu-tjat. Men nej. För helvete. Klockan va 04,35.. å dä handlar om respekt för damen han håller kär. Man kan ju inte riktigt bete sej hur man vill alla gånger. Nån måtta får dä ju va. Dä finns redan tillräckligt mä elände här i världen.
..ni ser..vilken förståndig kvinna jag är..ibland.







Publiken säger
Postat av: Tobbe

Hej du!

Hade inget att göra så jag skriver lite skit här bara!

2007-11-17 @ 12:00:38
Postat av: pop-mört

Fan va drygt det låter. Jag hade blivit tokig :S

2007-11-17 @ 12:38:20
Postat av: sofia

nämen jag som precis skulle skriva ett inlägg om min rädsla för att svara i telefon när det står privat nummer!

Postat av: mija

.. mm å vilken ointelligent karl :/
varför blir jag inte förvånad?

2007-11-17 @ 13:36:15
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback