Västervik.

Imorrn ska jag å mamma dit igen. Avverka några timmar på sjukhuset. Imorrn har hon två tider. En vid 9 å en vid 15. Där emellan får vi väl traska fram å tebax på stan..dä kan ju funka. Men vi gick där förra måndagen, å dä ä ju inte vidare stort direkt. Men va tusan.

Förresten är mitt nya ältar-problem hur  dä kan funka å ringa, faxa å sånt. Erkänn skumt. Den som kom på sånt kan inte va helt frisk. För så smart är omänskligt. Massa sladdar i luften som dä går igenom.
Jag å Tanja försökte bli kloka på dä häromdagen.Men vi fattade ingenting
. Men vi förstod i alla fall att "dä är ju lixom inte samma papper som kommer ut, dä förstår man ju, men ändå är dä skitkonstigt att dä kan stå samma sak på"

image418
Miss.Ida Kennmark bland vitsippera.

Publiken säger
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bild!!

Postat av: mija

Då har vi haft nåt gemensamt today!
Jag har mä varit i västervik, fast dock mest på sjukhuset å h&m ;)

Hoppas ni hade en trevlig dag i kylan!

2007-11-26 @ 13:53:50
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback