Vi firar 1000 kommentarer.

Henke skrev min 1000e kommentar. Dä ä stort. När jag har fått 5000 ska jag lägga av. Dä ä mitt mål. Han är mäkta stolt över sin bedrift. Mä all rätt. Hans tacktal lyder:

"Jag skulle vilja tacka min familj, som alltid ställt upp o litat på mig.
 Och så vill jag tacka mina närmsta vänner som gjort det här möjligt.
Sist men inte minnst vill jag tacka Elin Kennmark som verkligen har gjort det möjligt för mig..
Tack så mycket
!"




När jag väl börjar klura på nåt. Då kan jag älta dä i en evighet. Ni vet ju hur dä va när jag hade siamesiska tvillingar och dess kärleksliv i huvvet. Dä ena huvvet är kär i nån..som dä andra huvvet kanske hatar. Dä måste va fruktansvärt. Fast dom borde ju ha samma känsla..om dom har samma mage pirrar dä ju i den. Hm.
Jag förstår mej ju inte riktigt på dä där faktiskt.
Åh no, nu är jag nog fast i dä här igen.

jobbigt om jag skulle sitta ihop mä Emma lixom. Då skulle jag dela säng mä Gerry.
Fy fan.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback