Bamse å LilleSkutt på Kreta

..jag är apsugen på blåbärspaj just nu..

Hag har hört att dä ska bli snö till helgen. För helvete. Jag vill inte ha snö. Å speciellt inte än. Förstå hur många gånger jag kommer hinna va i diket å fastkörd då innan nästa vår. Hujedamej. Men jag skyller på värdelösa däck å dåligt plogat. Jag tror dä ä lika bra jag inte får nåt Sälen-jobb faktist.

Henke har planer. Först ska han ju lära mej åka skidor i Sälen, som den skidlärare Trolle han är. Sen tycker han att jag ska följa mä till Kreta å jobba mä han nästa år. Han har varit Bamse på kolmården hela sommarn. Å nu  tänker han vidga vyerna å jobba på Bamse-klubb på Kreta helt enkelt. Å anser att jag ska va LilleSkutt.
..dä vore inte så tokit..men jävligt varmt..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag hade ju slagit till direkt! :D

2007-10-11 @ 17:31:33
Postat av: Emma

Du skulle passa perfa som lilleskutt.. och morötter blir en inte fet av.. =)

Postat av: Sofia

Har du fått Sälenjobbet?

2007-10-12 @ 18:11:20
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback