DuktighetsElin

Jag har varit skitduktig idag.
 Mina kläder är rena, mitt bredband är uppsagt, jag har gjort adressändring å jag har avanmält min tv-licensgrej.
 Å så har jag hälsat på på mitt nya dagis. Där va dä fotografering på schemat. Vissa ungar va skitglada, andra förbannade på varann för nån tog deras plats å endel va rädda för fotografen.
 Men till slut tror jag allt dä blev rätt bra.
Jag har varit hos mormor å morfar oxå. "Hur är dä mä dej lilla tjolanta?"
Tjolanta har hängt mä alltid.

Tävling!
image312image313
Gissa vem under filtarna!? 1 under första, 2 under andra. Spännande.
observera att båda bilderna är tagna för längesen!


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag vet!! MEn om jag avslöjar kan ju ingen annan gissa ju! bäst jag vänter ett tag..

Postat av: Mickan

Det såg spännande ut. Men eftersom jag inte riktigt känner dig så vet jag ju inte vilka du umgås med heller. Haha. Så jag gissar på att det är du!

2007-10-24 @ 19:58:04
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Emma

Är det bara en som vågar gissa?? Ida visste oxå =)

2007-10-25 @ 20:18:03
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback