EgoElins väg till proffslivet

Eftersom jag tänkte va skidproffs när jag kommer hem i april krävs dä ju att jag vågat ställa mej på skidorna oxå. Å jag har ju anlitat en personlig tränare, Henke. Å jag har förberett han på att jag kommer va värsta tänkbara elev. Jag kommer va skitförbannad å tjurig å ge upp å sånt där.
Exakt såhär kommer jag bete mej innan mitt första åk:

1. Så ser jag ut när han tjatar å jag funderar ska jag/ska jag inte.
2. Så kommer jag se ut när han säger att dä inte bara är jag som kommer skämma ut mej.
3. Här har jag bestämt mej å tänker Shiiiit jag kommer dö

4. Här står jag på toppen å dör av rädsla. Jag vågar inte åka ner.
5. Blir såklart skittjurig. Typisk mej-grej.

6. Här är jag nere. Wooho.

Dä gäller å ha planering. Å så har jag inte så värst mycke bättre för mej just nu.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

"Tyngden på dalskidan!" ;!

2007-10-16 @ 19:11:05
Postat av: Henke :)

Hehe.. Fint beskrivet du.. Men jag ska nog se till så att vi skämmer ut oss ordetnligt vill jag lova :).. hehe.. Jag har ju lite svårt att skämmas för saker jag gör alltså :).. Så jag kommer nog inte skämmas så mycket .I).. Men härligt o se här hu det kommer att gå till, det vill ju till att jag förbereder mig väldigt väldigt ordentligt det ser jag.. hehe.. puss puss

2007-10-17 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback