Familjen samlad igen.

Än så länge är 2 för å 1 emot att jag flashar ut min kräk-historia.
Vi får se helt enkelt om jag ska gå så långt.

Ikväll ska vi i alla fall partajja. Alla dom bästa pinglorna å jag. 10 tjejjer på ett å samma ställe. Dä kommer bli skitbra! Å sen Harrys. Harrys funkar alltid.

Jocke är hemma från Norrköping i helgen. Vi har haft återträff nu på eftermiddagen mä gamla familjen. Förr satt vi ihop. Emma, Gerry, Jocke å Jag Dä gick till å mä så långt att dä kissades mä öppen dörr.
Å en natt satt Jocke å jag i soffan hela natten å kollade på stormen. Gudrun. Dä va tider dä.
 ..allt va så mycke bättre förr..
"Men om du ser Jocke på Harrys kommer du ju börja gråta Elin!"
Dom orden yttrade Emma en gång. Å ja, man är lite känsligare framåt natten,,å har man inte sett nån på så länge är dä ju klart att man måste dra till mä lite glädjetårar. Å Jocke är alltid Jocke, å har alltid varit..

Nu ska jag grunda för en kalasform!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback