Harrys part 1.

At Malins place: Angelica, Emma, Linda,Sofia,Linda, Malin å jag. Åt mat å sånt seriöst, mycke trevlit. Idol-koll. Rätt ut. Dä va ett jäkla kackel om husköp hit å dit å vem som bor var å gatunamn å vem har gjort slut mä vem å vem är pappa till vem. Till slut fattade inte mitt förvirrade huvve ett dugg. Malin suckade "Hur ska vi överleva dä häär" Jag har ingen aning egentligen. Men we did it. Mä bravur till å mä eftersom vi va dom enda som åkte till Harrys. Vi försökte få dom å förstå hur mycke snygg Dregen faktiskt är. Men inte fan lyckades vi mä dä. Men vi tryckte in oss i sköldpaddan allihop å fortsatte tjatet. Tjat tjat tjat.

Invänta Harrys part 2 för å höra om ligget. Nu ska jag te mamma å fika. Sen ska jag spana in Idol-Ola mä Emma. Vissa ställer ju upp lixom.....

Publiken säger
Postat av: Emma

Jag ställer faktiskt upp på det mesta jag med.. men Dregen.. där går min gräns!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback