Harrys part 2.

Vi kan väl säga såhär. Jag å Dregen låg mä varann på distans.
Han hade inte ens låten jag ville höra. Dä va illa. Han påstod att han va jättelessen för dä. Å dä förstår jag, vem vill inte göra mej till lags lixom. Annars va dä väl som vanligt. Alla springer omkring som yra höner.

Vi fick åka taxi hem. Jag å Malin. Å som vi tjatade mä honom. Han skrattade i princip hela vägen. Men dä hjälpte inte att jag sa att dä kanske minsann va sista gången han fick köra på mej om han vägrade stänga av taxametern. Vi frågade även hur dä blev om vi vägrade betala, skulle vi få åka tillbaka då? Å så frågade jag om han ville ha en  banan. Han ville inte. Men han va rolig. Å så pratade han roligt oxå. Å jag pratade konstant hela vägen.

Å nu mina vänner..nu ska jag duscha. För ikväll ska jag på Harrys igeeeen.
Nu är jag fast i träsket på riktig jävla redis.

Å förrresten har jag sett Martin Stenmarck å Idol-Ola live in Hultsfred idag. Grymt.
Å så pratade jag mä lite gamla dagisbarn. Oxå grymt

Ciao.


Publiken säger
Postat av: Jennie

Har´re så himla QL i kväll. O säg te Tanja att dä e lugnt..(svar på dä sista ho skrev på MSN) ;)
KRAM på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback