Hey ho låssaslan

Porrframivår. Dä är ett av Tanjas å mitt egenkomponerade ord. Dä kan dyka upp i tillfällen när vi stör oss på nåt. Då låter vi typ såhär "men åååhh porrframivåååår!" Norska radioläsare läser inte upp dä ordet. Jag skulle va så fyndig å skicka en hälsning te Tanja där ute på pack-sidan, men han läste bara halva. Dålig han.

Vi lanar. Eller, låssaslanar som alla vill påstå. Vi har varit på Willys. Men där sket sej allt så vi intog våra suraste miner å gick runt å muttrade att man faktiskt inte behöver skriva max om dä bara ska finnas regular.

Tanja har även en uppmaning till svenska folket!
 "Hjälp mej kunna hänga mä ut!"

Dä är fruktansvärt kallt i min lägenhet. På riktigt alltså. Man fryser typ ihjäl.
Å snart ska vi ha lanpaus å jag ska sticka iväg å va barnvakt till Gerry å Emmas barn.
Vem kan motstå Gerrys fantastiska hundögon? Inte jag. Hmm.

Publiken säger
Postat av: Gerry

fråger en efter max får en max..

2007-10-04 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback