hör ingenting, ser ingenting.

Ibland förstår jag mej verkligen inte på folk. Sånna där folk som vill få en å tro att allting är på ett helt annat sätt än vad dä är. Å dä mest sjuka är att jag inte bryr mej överhuvudtaget men ändå måste allting förklaras. Dä känns faktiskt skitskumt. Dä finns ju risk att vi hamnar där ikväll igen. Tröttsamt, tröttsamt.
Men jag gör väl som pappa brukar säga, jag "slår dövörat te"

Ikväll ska jag å mamma ut på samma ställe. Jag måste va ordentlig alltså. Även att hon vet hur jag brukar bete mej behöver hon ju inte få se dä mä egna ögon. Hon borde få behålla sin förskönade bild av dä hela.
 Fast, jag är rädd att dä blir lättare sagt än gjort alltså.

image319
..bara sådär lixom..

Publiken säger
Postat av: Lenni

Söt du e Elin :x

2007-10-28 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback