Jag borde bli mamma

Jag är barnvakt. Ida sa till mej förut att jag var duktig. Dä va när jag på egen hand kom på att jag va tvungen å hämta pallan. Duktig Elin. Vi har ätit kvällsmat ihop alla tre. Dä blev kladdigare än på länge.
Adam tycker om å kladda gröt i håret å sådär tydligen. Jag har läst saga, om en tigerbäbis. Å så har vi sjungit bä bä vita lamm å imse vimse spindel typ 5 gånger var. Jag har suttit på en pall mellan deras rum, å vips så sov dom så sött så. Å nu är mitt mission completed. Emma är hemma å jag är på gång hem
image268
♥Änglabarnen♥

Publiken säger
Postat av: Emma

Visst är dom som små änglar.. =)

Postat av: malin

fasen du är ju värsta nannyn ju;-)

2007-10-04 @ 21:12:59
Postat av: malin

nej, det spelar absolut ingen roll, bara det ger bra pengar:=) så jag kan ta det numret med. hehe. tackar tackar för tipsen, känner att jag bara måste ifrån hålan ett litet tag:)

2007-10-05 @ 12:32:19
URL: http://malinsruta.blogg.se
Postat av: jenny

ja det skulle va riktigt skojsigt att parta lite ihop! Din andra hälft kan ju ocskå följa med såklart!

2007-10-05 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback