Mamma-redo

Jag har varit sådär mammig ikväll igen. En unge på armen, fixa välling till den andra, borsta tänderna på henne å läsa saga mä en klåfingrig liten apa i knät. Men dä gick bra. Jag lärde Ida lite nya bra fraser. Tex att Ida å Elin är toppenbra. Å sen sa hon donatt din katt. Mitt försök var å lära henne säga Gonatt min skatt. Hm.
Här är dom, mina favoritbarn
image314

Imorrn ska jag jobba
..dä va inte alls meningen egentligen. Men dom klarar sej tydligen inte utan mej.
Ibland tycker jag om facebook. Idag är en sån dag. Jag har hittat en Norge-vän till.
..äsch..nu går jag å lägger mej..
gonatt


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag skulle vilja ha ett sånt kort.. jättegulligt.. vill nog ha det i kalendern till och med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback